2012-10-23 @ 14:45:00

Absolut torr

Har ni någon gång sett serien Elsas värld? När jag såg den så var alltid Absolut torr som reklam. Blev väldigt nyfiken och tänkte att jag skulle testa den någon gång. Så för några veckor sen tog jag tag i det och köpte en.
Man duttar på den efter att man tvättat rent området man inte vill svettas på (armhålor, händer, fötter o.s.v) sen låter man det torka in. Dagen efter ska man helst bara skölja med lite vatten på området. Resultatet jag fick var positivt men blev inte helt svettfri. Jag var tvungen att använda en deo med så det skulle lukta gott och för att få ennu bättre resultat och när jag gjorde det då är jag svettfri! Ett undantag är när jag tränar men inget mer vardagssvettande för min del ;) Pappa har också testat den och tycker att den fungerar hur bra som helst, dock råkade han missfärga en tröja första gången han använde den.
79:- på Apoteket

4/5

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0